HTML

feketelamour

Friss topikok

  • perezvon: nem tudlak követni! Mi köze ennek a Géherhez? Ja a géher mindig így ír, hogy igen is, meg nem is. ... (2009.12.31. 16:49) túl gyáva
  • CsillagCsillag: Eszem ágában sincs eszet osztani, megvan az nektek a magatokhoz való... Csak tudjátok, mivel keves... (2009.11.28. 14:13) Vers azoknak, aikiknek jelentek valamit, avagy csende üvöltés
  • Fekete Lamour: vágom, de néha van kedvem üvölteni, de annyi önuralmam van, h azt ne hangosan tegyem... vagy egyed... (2009.11.07. 16:59) Csendes üvöltés.
  • Fekete Lamour: így már érthető, csak én nem szoktam angolul gondolkodni, sőt csak magyarul, ami főleg a nyelvtudá... (2009.10.28. 19:22) Óvovilág
  • Fekete Lamour: általában az itten leírt gondolatokat kidolgozom, beépítem valami másba, bár itt sem szeretném öss... (2009.10.26. 20:36) 2.3.

Linkblog

Archívum

Hibák

2009.03.11. 10:11 Fekete Lamour

Miért csinálnak az emberek olyan dolgokat, amikhez nincs kedvük? És amik nem is hasznosak; sőt még a szokásjog íratlan szabályai alól is mentesek. Csak úgy muszájból, mert hát kell.... Mert egyszerűbb. Alapjáraton nincs bajom a lustasággal, de ez, hogy a kényelem a kedvet űberelei.... Hiba...

Érdekes volt rájönnöm, hogy ha hibázok - nem feltétlenül a fennt említett módon - az agyam elkezd észérveket hozni, hogy semmi baj nem történt. Nyugtatni kezdem magam, kezdeti felindulásomat mindig sikerül lecsillapítanom. Háborúzok magammal; az indulat seregei elindulnak, és az első, nagy hullámot a védők visszaverik. Aztán jön a második, a kisebbik fajta. Ez utat nyer. Érdekes.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelamour.blog.hu/api/trackback/id/tr18995448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Méhenkívüli 2009.03.11. 10:27:36

Ne szpemmelj fórumokba, ha kérhetem.
kösz.

gertrud 2009.03.11. 23:33:45

én is ezt akartam kérdezni... de....

spam = löncshús :D

(vagy levélszemét???????)

biztos azt sérelmezi Méhenkívüli, hogy beszúrod a blogodat a fórumokra....
sztem nem lesz a rajongód.... :)

Fekete Lamour 2009.03.12. 12:12:04

Na, ne legyél ennyire borúlátó... lehet h a szpemm valami nagyon jót jelent, és ő lesz a legnagyobb rajongó...

gertrud 2009.03.12. 14:10:18

igazad van!
én is a pozitív embereket szeretem! :)
és süt a nap is!!!
:D
süti beállítások módosítása