HTML

feketelamour

Friss topikok

  • perezvon: nem tudlak követni! Mi köze ennek a Géherhez? Ja a géher mindig így ír, hogy igen is, meg nem is. ... (2009.12.31. 16:49) túl gyáva
  • CsillagCsillag: Eszem ágában sincs eszet osztani, megvan az nektek a magatokhoz való... Csak tudjátok, mivel keves... (2009.11.28. 14:13) Vers azoknak, aikiknek jelentek valamit, avagy csende üvöltés
  • Fekete Lamour: vágom, de néha van kedvem üvölteni, de annyi önuralmam van, h azt ne hangosan tegyem... vagy egyed... (2009.11.07. 16:59) Csendes üvöltés.
  • Fekete Lamour: így már érthető, csak én nem szoktam angolul gondolkodni, sőt csak magyarul, ami főleg a nyelvtudá... (2009.10.28. 19:22) Óvovilág
  • Fekete Lamour: általában az itten leírt gondolatokat kidolgozom, beépítem valami másba, bár itt sem szeretném öss... (2009.10.26. 20:36) 2.3.

Linkblog

Archívum

Vers azoknak, aikiknek jelentek valamit, avagy csende üvöltés

2009.11.03. 15:48 Fekete Lamour

Jártam már az éjszakát nagyhangú srácokkal és hiszékeny kurvákkal, akiknek a társaságában én is nagyhangú srác és hiszékeny kurva lettem. Voltam már igaz barátokkal a semmitevés mocsarában az unalom főbűnébe esve, énekeltünk már hangosan is, vagy csak csendben zötyögtünk a buszokon. Üldöztem már sosevolt szerelmeket kivilágítatlan tereken, és menekültem már a magány elől a fényes Lánchídon. Pálinkáztam már barátokkal, megfejtve az életet, és kiröhögve azt. Csináltunk már hülyét magunkból az aluljárókban, és éreztük, amit teszünk az helyes, vagy ha tudtuk is hogy nem az, túlságosan élveztük ahhoz, h másként tegyünk. Beszélgettünk a parton, és cigifüstbe írtuk a jövőnket, amit aztán elfújt a szél. Az éjszakaira várókat szórakoztattuk rögtönzött produkcióinkkal. Részegen feküdtünk egymáson, hangosan kiabáltunk, hogy meghalljanak minket. Félig-meddig létező éjszakákon a nagy kavarodásban megismerkedtem lányokkal, de a forró csókok és telefonszámok erdejében mindig eltévedtem. Írtunk viccet, verset egymásnak, meghívtuk egymást italokra, bemutatkoztunk egymásnak.

Most mégis mozgás nélkül megyek az egyetlen hely fele, ahova nem csak az ösztön, a pillanat és a fiatalság vezérel, hanem valami, amit hiába próbáltam megmagyarázni bárkinek is. Most szótlanul, nem vidáman, de boldogan megyek; haza.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelamour.blog.hu/api/trackback/id/tr101496028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perezvon 2009.11.07. 16:34:09

na ez az, irány haza leckét írni. Egy-kettő!

CsillagCsillag 2009.11.25. 23:35:32

Ó, flam! Mennyire irigyellek! Még mi minden vár rád...! (amin én már milyen rég túl vagyok...) La Vie devant Soi...

CsillagCsillag 2009.11.26. 21:22:25

De, persze. Remélem, rám is vár még ez-az. De annyi minden nem vár már rám, ami neked még ezután jön. És ezt annnnyira irigylem tőled! :-)) Igazából a fenti írásodban az ragadtatott erre az irigykedésre, ahogy a "jártam már.." "voltam már..." szerkezettel - az egész leltárral - kifejezted jelentős múltadat és tapasztalataidat :-)) Húú, ez most elég szenya volt tőlem, bocs. A vilégért sem becsülném le, vagy kisebbíteném mindazt, amit már megadott neked az élet. De innen nézve, ahol én vagyok, más szemszögből látszik mindaz, ami csak most következik majd neked. Azért is nagyon érdekes nekem beszélgetni p-vel vagy veled, mert olyan sokban emlékeztettek saját egykori önmagamra. P eggyel fiatalabb tőlem, te legalább kettővel... mármint generációval :-)

perezvon 2009.11.26. 22:40:21

na, hallod, flam, osztják az észt az öregek! :-)))))
sorry sorry sorry
remélem, flam, jól sikerült a szerdai előadás! Gondoltam rád nagyon! Még írni is akartam, hogy támogatásomról győzködjelek, de nagyon sok minden volt esténként!

Fekete Lamour 2009.11.28. 08:56:57

az előadás remek volt... nagyon sikeres, gördülékeny, satöbbi, egyedül egyik "színész" volt lázas, meg is jegyeztem a színpadon h "nagyon lázba hozták az új titkárunkról terjesztett pletykák"...
Ez a bejegyzés, ahova kommentelgetünk, egy hangulatot akart leírni, a cigifüstbe-írós-elfújós-járkálós-végülhaza hangulatot, nomeg egy kis ízelítő a múltam elképesztően sűrű dzsungeléből...:D
Csak azért, h irigykedjetek ma vagy holnap megírom a következő bejegyzést a hét tapasztalatairól....

CsillagCsillag 2009.11.28. 14:13:47

Eszem ágában sincs eszet osztani, megvan az nektek a magatokhoz való... Csak tudjátok, mivel kevesebb, mint egy hónap múlva leszek 40 (horror, ugye?), mostanában hajlamosabb vagyok észrevenni a generációs szakadékot - amit viszont a ti segítségetekkel igyekszem átugrani, vagy legalább áthidalni... :-) flam - tökjó bejegyzés volt, ezért is késztetett első hozzászólásomra.
süti beállítások módosítása