HTML

feketelamour

Friss topikok

  • perezvon: nem tudlak követni! Mi köze ennek a Géherhez? Ja a géher mindig így ír, hogy igen is, meg nem is. ... (2009.12.31. 16:49) túl gyáva
  • CsillagCsillag: Eszem ágában sincs eszet osztani, megvan az nektek a magatokhoz való... Csak tudjátok, mivel keves... (2009.11.28. 14:13) Vers azoknak, aikiknek jelentek valamit, avagy csende üvöltés
  • Fekete Lamour: vágom, de néha van kedvem üvölteni, de annyi önuralmam van, h azt ne hangosan tegyem... vagy egyed... (2009.11.07. 16:59) Csendes üvöltés.
  • Fekete Lamour: így már érthető, csak én nem szoktam angolul gondolkodni, sőt csak magyarul, ami főleg a nyelvtudá... (2009.10.28. 19:22) Óvovilág
  • Fekete Lamour: általában az itten leírt gondolatokat kidolgozom, beépítem valami másba, bár itt sem szeretném öss... (2009.10.26. 20:36) 2.3.

Linkblog

Archívum

2.3.

2009.10.02. 17:38 Fekete Lamour

Azóta kibékültünk. Neki semmibe sem kerül egy kis meghunyászkodás, egy kis talp- és hátsórésznyalás. Én meg nem tudok mérges lenni. Nem vagyok haragtartó. Így ismét a jellemünkben előre el volt rendelve az egész.

Sokáig idegeskedtem miatta, de a múltkor nagyon jó társaságnak bizonyult. Legalábbis egy ideig. Felvetette, hogy mi van, ha mindezidáig mindenki tévedett. Minden rendszer, életértelmezés, satöbbi hibás. Isten a teremtés során tévedett, a teremtés nem volt tökéletes... A lónak is négy... Ezen elgondolkodtam.

Ő másra terelte a témát, értetlenkedett. Hogy lehet, hogy így mennek a dolgok? Felháborító, nem? Közbeszóltam. Az előbb mondtad, hogy lehet, hogy a teremtés nem tökéletes.

- Azt felejtsd el. - válaszolt

- Miért?

- Mert az. Annak kell lennie. És ha nem is az, nekünk azt kell hinnünk.

- Akkor... - tűnődtem el... - bennünk van a hiba.

Láttam rajta, hogy nem tetszik enki a válasz. "Benne hiba? Á, dehogy" - ezt árulte el fölényes, dölyfös ábrázata.

- Maximum benned... - mondta. Persze viccből.

Nem tudtam röhögni rajta. Az ő szájából ez nem vicces. Ezen megsértődött, és otthagyott. Másnap kibékülünk.

 

Mivel külön bejegyzésben nem megy, kijátszuik a rendszert:

 

3.

Ő mutatta be nekem A.-t.

A. az a tipikus elegáns srác. Aki whiskey-t iszik a bulikon. Valahogy az elegancia számomra mindig társul a whiskey-vel, avagy fordítva. Én is szeretem azt inni, de nem vagyok sem elegáns, sem úriember, de mindig is az akartam lenni. Talán ezért szeretem a whiskey-t.

A. viszont mindig ingben jár, kedves, előzékeny. Legalábbis látszatra. Mármint az ing, az mindig ing, mindig annak is látszik, de nem folyton kedves és előzékeny. Igazából szokszor spekulál, és sokszor csak játssza az elegáns úriembert. Szerintem még a wiskhey-t sem szereti.

De mindezért nem lehet rá haragudni. Nem megjátssza magát, nem gerinctelenségből, alakoskodásból viselkedik így. Egyszerűen össze van zavarodva. Nem tudja pontosan, mit akar, nem tudja, hogy kinek van igaza, nem tudja mi a fontos számára. Ilyen instabil értékrendet még életemben nem láttam, mint A.-nál. Egyszer a család, a neveltetés a fontos, egyszer a sport, egyszer a haverok, a buli, másszor az úriember lét, majd a lányok, a whiskey. Aztán előröl.

A felületes szemlélő úriembernek tartja. Az a tipikus elegáns srácnak. Akik bele látnak a dolgokba, látnak a sörök között egy műembernek, pojácának nevezik. Pedig igazából egy igazán értékes ember.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelamour.blog.hu/api/trackback/id/tr251423308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekete Lamour 2009.10.03. 21:10:14

elkészült a 3-as számú bejegyzés is, de szarozik a gép, és szarozik a blog is. úgyhogy majd felteszem holnap a 4-essel együtt..

perezvon 2009.10.26. 19:40:39

Láttam rajta, hogy nem tetszik enki a válasz. "Benne hiba? Á, dehogy" - ezt árulte el fölényes, dölyfös ábrázata.

- Maximum benned... - mondta. Persze viccből.

Nem tudtam röhögni rajta. Az ő szájából ez nem vicces. Ezen megsértődött, és otthagyott. Másnap kibékülünk.

ezt át kell írni.
össze van csapva.

perezvon 2009.10.26. 19:45:10

a másikhoz meg:
még azon kell elgondolkodni, hogy az elbeszélő milyen álláspontból szemlél és itélkezik és von le következtetéseket.
mert ugye kell egy fix pont, hogy kifordíttasson a világ, mondta vmi görög, na de, és ez itt a lényeg: ez ma nem divat. illetve nem hogy nem divat, bár az is, de sokkal inkább lehetetlen. Majd 12.-ben tanuljátok. Vagy az egyetemen az alábbi szakok bármelyikén: magyar, angol, esztétika, film, filo. Kommunikácira semmiképp se menj.
Továbbá: ki a magyartanárod?
mi leszel ha nagy leszel?
és szóljál mindenképp ha vmi angoltanár meghal a Toldyban.

Fekete Lamour 2009.10.26. 20:36:52

általában az itten leírt gondolatokat kidolgozom, beépítem valami másba, bár itt sem szeretném összecsapni... majd igyekszem:P... a számozottak célja, hogy mindig leírjak valakit, egy jellemet, vele a kapcsolatomat, stb., végül talán eljussak magamhoz, de ez a project átcsúszik a jövőbe....
süti beállítások módosítása