HTML

feketelamour

Friss topikok

  • perezvon: nem tudlak követni! Mi köze ennek a Géherhez? Ja a géher mindig így ír, hogy igen is, meg nem is. ... (2009.12.31. 16:49) túl gyáva
  • CsillagCsillag: Eszem ágában sincs eszet osztani, megvan az nektek a magatokhoz való... Csak tudjátok, mivel keves... (2009.11.28. 14:13) Vers azoknak, aikiknek jelentek valamit, avagy csende üvöltés
  • Fekete Lamour: vágom, de néha van kedvem üvölteni, de annyi önuralmam van, h azt ne hangosan tegyem... vagy egyed... (2009.11.07. 16:59) Csendes üvöltés.
  • Fekete Lamour: így már érthető, csak én nem szoktam angolul gondolkodni, sőt csak magyarul, ami főleg a nyelvtudá... (2009.10.28. 19:22) Óvovilág
  • Fekete Lamour: általában az itten leírt gondolatokat kidolgozom, beépítem valami másba, bár itt sem szeretném öss... (2009.10.26. 20:36) 2.3.

Linkblog

Archívum

Nem?

2009.05.12. 19:50 Fekete Lamour

Amint már kifejtettem fentebb, vagyis lentebb, hiszek abban, hogy az amúgy igazságtalan élet hosszú távon nem az... (mint a farmer, kitágul)

Erre találtam, mintegy alátámasztás gyanánt a világ összes - normális - vallását. Minen - normális - kultúrának kellett egy vallás, egy isten, aki hosszú távon jól elseggeli a gonoszokat, és a jók elnyerik méltó jutalmukat... Kellett nekik is hinniük ebben, vagyis akartak hinni ebben, erre meg a legjobb módszer egy vallás!

Lehet, hogy ez nem bizonyíték, de azt bizonyítja, hogy az emberek hajlanak abban hinni, hogy az élet hosszú távon igazságos.

És nekem ennek az ellenkezőjét még senki sem bizonyította.

Nem?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelamour.blog.hu/api/trackback/id/tr341117820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szutshedi · http://gizgazok.blogspot.com/ 2009.05.12. 21:42:19

távlat nélkül, remény nélkül fel sem érdemes kelni, talán az emberi természet része, hogy szükség van némi pozitív illúzióra és ez szerintem így van jól

van egy út befelé
süti beállítások módosítása