HTML

feketelamour

Friss topikok

  • perezvon: nem tudlak követni! Mi köze ennek a Géherhez? Ja a géher mindig így ír, hogy igen is, meg nem is. ... (2009.12.31. 16:49) túl gyáva
  • CsillagCsillag: Eszem ágában sincs eszet osztani, megvan az nektek a magatokhoz való... Csak tudjátok, mivel keves... (2009.11.28. 14:13) Vers azoknak, aikiknek jelentek valamit, avagy csende üvöltés
  • Fekete Lamour: vágom, de néha van kedvem üvölteni, de annyi önuralmam van, h azt ne hangosan tegyem... vagy egyed... (2009.11.07. 16:59) Csendes üvöltés.
  • Fekete Lamour: így már érthető, csak én nem szoktam angolul gondolkodni, sőt csak magyarul, ami főleg a nyelvtudá... (2009.10.28. 19:22) Óvovilág
  • Fekete Lamour: általában az itten leírt gondolatokat kidolgozom, beépítem valami másba, bár itt sem szeretném öss... (2009.10.26. 20:36) 2.3.

Linkblog

Archívum

1.

2009.10.01. 20:06 Fekete Lamour

Nem történhetett másként.

Ő - rossz szokása szerint - megint gerinctelen volt, kicsellózott velem, aztán vadul bizonygatta az igazát. Nagy gesztusokkal, fröcsögő szájjal, eltorzult arccal beszélt. Mintha egy rémálomból jött volna, úgy nézett ki.  Ő is érezte, hogy hülye volt, pontosan tudta, de természetesen ezt palástolni akarta. Persze azt nem tudta elérni, hogy ne mutassa ki gondolatait. Jelleméből adódóan nem tehetett mást, így kellett viselkednie.

Vagyok annyira büszke ember, hogy szóvá tettem neki. Gerinctelen voltál, kicsellóztál velem. Ne bizonygasd az igazamat. Nincs igazad. Nekem van igazam, ne dumálj. Én lenyeltem volna a sértést, mert ilyen vagyok, de mivel neki magyaráznia kellett, támadnia engem, ideges lettem. Nem tehettem mást. Büszkeségből, bosszúvágytól és hirtelen lobbant idegességből faképnél hagytam. CSERben, és FAképnél. Kicsellóztam vele. Nem tehettem mást, ilyen vagyok.

Jellemünkben, személyiségünkben bele volt kódolva előre, hogy mi fog történni. A hangos szóváltás, a sértegetések, aztán hogy elmegyek. Előre el volt rendelve.

Nem történhetett másként.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelamour.blog.hu/api/trackback/id/tr881421433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása